Strani

nedelja, 9. september 2012

Nedeljsko kosilo

Letošnje poletje pri nas prakticiramo za kosila ob sobotah in nedeljah ribe. Zelo enostavno in hitro so pripravljene sardelice. Jaz jih pripravljam že na preverjeni način. Kupim vedno zmrzjene. Ko so odtajane, jim najprej odstranim glave, nato operem in jih dam za celo dopoldne v mrzlo slano vodo. Pred peko jih odcedim na papirnati brisački, jih povaljam v moki (ostri ali koruzni) in nato ocvrem na vročem olju.


Zraven največkrat pripravim krompirjevo solato. Moja mama je krompirjevo solato naredila tako, da je krompirju dodala olje, kis in čebulo. Jaz sem se je naveličala, pa še po čebuli se mi je vzdigovalo:( Zato jo sedaj naredim tako, da cel krompir skuham, ga še toplega narežem in naoljim in pustim nekaj časa stati.
Nato dodam trdo kuhano jajce, sesekljan česenj, kisle kumarice, eno žličko senfa ali gorčice in pa dve žlici majoneze ter kis od kislih kumaric. Po okusu solim.

In še skupaj:
Dober tek!

2 komentarja: