Strani

četrtek, 6. september 2012

Bučne kocke

Ker sem včeraj spet nekaj spekla in nesla probat danes v službo, in ker so punce tudi pohvalile, da je dobro, posredujem recept. Recept najdete na spletni strani Kulinarična Slovenija in je zelo enostaven.
Bistvene sestavine za bučne kocke so: bučke, popečene iz obeh strani, vložena rdeča paprika (v originalu piše, da mora biti vložena pečena paprika) in sir.
 Seveda ne gre brez listnatega testa (jaz sem ga kupila). Razvaljala sem  tri plasti.
V pekač daš prvo plast testa, po testu daš najprej bučke, nato papriko in nazadnje potreseš sir. In tako nadaljajuješ do zadnje plasti (jaz pač nisem imela veliko dela ;) )
Vrhnjo plast testa premažeš z jajcem in kislo smetano (ki ju seveda prej zmešaš skupaj).
Pečeš na 180 stopinjah pribžno 45 minut.
 Mi smo morali probati še skoraj vroče:))))
Doma smo jed jedli z zeleno solato, danes v službi pa sem bučne kocke jedla z navadnim jogurtom. Oboje je bilo odlično. Jaz nisem dodajala začimb, čeprav so v originalnem receptu navedene, pa je bilo prav tako odlično.

Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar