Strani

nedelja, 23. september 2012

Prej in potem

Ali se vam kdaj zgodi, da v vašem ustvarjalnem kotičku nastane takšna zmešnjava, da ne veš več kje kaj imaš, kaj bi sploh prijel v roke in podobno. Skoraj ves vikend sem porabila za pospravljanje mojega ustvarjalnega nereda. 
Najprej sem ustvarjalni kotiček imela v spalnici, vendar ker je tam malo prostora, sem vedno stvari odnašala v kuhinjo. Dogajalo se je, da sva včasih s sinom komaj našla na mizi nekaj prostora, da sva spodobno pojedla kosilo. 
Ta teden pa mi je končno prekipelo. Ko sem  med tednom morala narediti dve voščilnici in sem več kot polovico časa porabila za iskanje materiala za izdelavo, sem postala nervozna in jezna.  Tudi mudilo se je, zato tudi s končnim izdelkom niti nisem bila zelo zadovoljna.
No, pa da vam pokažem, kako je izgledala kuhinja pred pospravljanjem.
Sine me je malo dvomljivo opazoval in me vsake toliko časa vprašal, če mislim resno, ko sem pričela s pospravljanjem. Nato sem iz "špajza" privlekla omare, v katere sem pričela spravljati material za papirčkanje. Po dveh dneh je nastalo tole:
Ali sem omenila, da sem imela kotiček za ustvarjanje v spalnici? No, to ni bil več kotiček, ampak pravo odlagališče. Pred pospravljanjem je izgledalo takole:
Po dveh dneh je  tu našel prostor material za izdelovanje nakita. Ker je ta material bolj droben, sem mu namenila mizico v spalnici. Pod mizico je pa še vedno spravljen raznorazen papir.
Ampak jaz imam toliko materiala....A ima še kdo podoben problem? V spalnici imam še nekaj poličk, ki so bile pred pospravljanjem malo nametane z materialom:
Nato sem ves material zložila, tudi tistega, ki je bil na postelji in za vrati, pa ga nisem poslikala ;) 
Sine kar verjeti ne more, da mi je skoraj uspelo. Zakaj skoraj? Ker moram jutri nujno v nabavo za omarami za v "špajzo", saj je zdaj tam bolj vigu vigu:))))) Želim si le, da bom vsaj nekaj časa vztrajala v takšnem redu. Zdaj grem pa sprobat tale ustvarjalni red!

12 komentarjev:

  1. ajoj, mene tudi samo temu namenjena sobica ni rešila. No, je, v toliko, da vse obdržim tam. Toliko sem se že vzela v roke. je pa tam miza včasih tako zasuta, da se je sploh ne vidi.
    Danes sem jo pospravila in potem v petih minutah spet nastlala, ko sem začela ustvarjat :)
    no, saj temu je namenjena :)
    Uživaj v ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, poznam to. Potem pa samo kakšno škatlo pospravim, pa najdem vedno kaj novega. Zelo lepo si uredila. Jaz tudi nimam svoje sobe in se moram zadovoljiti s kotom v dnevni sobi. Je pa res, da se ta kotek kar širi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je znano, ja ... Čestitke. Lepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. waw, kaj si lepo popedenala. Čist preveč lepo zgleda... hitr se loti ustvarjanja :-)...tiste razmetane mize so nam vse preveč poznane.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajej, se popolnoma strinjam, da se material samo kopiči in kopiči in potem nastane "tisto". Jaz imam srečo, da imam svoj kabinet in je lahko doooolgo tako :-))
    Pridna si bila in prav vse lepo pospravila! Ampak, se sprašujem kako dolgo bo tako, kajne! No ja, pospraviti je vsake toliko nuja! Pa ne razmeči spet prehitro .-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuau to je bilo enega dela. Čestitke! Jaz sem ena od tistih, ki ob vsem nakopičenim stvarem ne morem delat, pa sama nase sem jezna, ker si ne naredim nekega sistema in za eno voščilnico zvlečem ven pol sobe :-) Užitek je delati, ko imam vse pospravljeno in zloženo :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pridna. meni je kar slabo, ko samo pomislim na takšen podvig. Verjetno se ga bom letila, ko ne bom mogla več v svojo ustvarjalno sobo pridit. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kolk si bila pridna! Da bi le dolgo zdržalo. Čeprav malce ustvarjalnega nereda mora biti ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mize imamo vsi razmetane, verjetno. Vsaj če sodim po sebi. Tudi moje stvari so zdaj znatno bolj urejene, ampak z vsakim ustvarjalnim podvigom v red podtaknem mali kaos ... po kakšnem mesecu ali dveh bom spet v razsulu. :)

    Si pa res lepo uredila vse tri kotičke. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pridna! Čestitam za podvig.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hm,no ja-ustvarjalni nered je obvezen pri vsaki ustvarjalki:)

    Naj ti tale novi kotiček da veliko lepih idej in ustvarjalnih podvigov.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno si uredila. Pridna. Sedaj je vse bolj pregledno :).
    Sama sodim med tistie, ki ne morejo ustvarjati, če ni vse na svojem mestu in prazna miza :). Lp

    OdgovoriIzbriši