Strani

nedelja, 26. maj 2013

Fimocuker

Ker se  je v začetku tega tedna število ogledov na mojem ogledu povečalo čez 20000, sem se odločila, da vam nekaj podarim.  Še prej naj se vsakemu zahvalim za oglede in prijazne komentarje, ki mi zelo veliko pomenijo. Odločila sem se, da podarim štiri verižice in ene uhane. Izžrebala bom med komentarji pod današnjo objavo ter komentarji na FB. Vsakdo, ki bo sodeloval v žrebu, naj mi pripiše še številko izdelka (kaj bom komu podarila bom sama odločala le v primeru, ko bo kakšna stvar že pripadala drugemu izžrebancu).  





Aja, rok za komentar je sobota 01.06.2013 do 24. ure.

11 komentarjev:

  1. Keti št. ogledov ne preseneča, saj si, sploh zadnje čase tako pridna z objavami, da je veselje. Vedno pogledam kaj ustvarjaš, komentiram ne vedno. (un ki zardeva) Je pa lepo videti, da se kilometri hmm pravzaprav bi bilo bolj prav reči grami oz. kilogrami premečkanega fima poznajo v tvojih izdelkih. Midva s transferjem nisva na ti, pa naj vsaj tvoj izdelek krasi moj dekolte, če mi bo tako namenjeno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Težko se je odločit, med tvojimi krasnimi izdelki. Ker prihaja poletje, vsaj koledarsko, se odločam za prvo verižico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Že, ko sem odprla sem se "zapičila" v drugo (viola), ko pa sem prebrala...ja,..definitivno 2. :)
    V veselje mi je pokukat na tvoj blog;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako pridno gneteš in oblikuješ nakit, da ga je veselje pogledati. Se ne čudim, da se števec obrača :).
    Všeč mi je št. 2. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna si in tvoji fimovčki so vsi po vrsti lepi. Ne morem se odločit za najlepšega, vsi so mi všeč.

    Rada kukam k tebi in še rajši bi v živo mal počvekala s teboj.
    Čestitam za obiske <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni izdelki, sploh prva verižica:)
    Lepo bodi in še veliko obiskov na strani

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, ti si pa res iz dneva v dan bolj pridna :-))
    Krasne izdelke nam danes predstavljaš in meni se najbolj dopade prva ogrlica s pisanimi kuglicami :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke. V vrsto pa se postavljam za obesek št. 4. Krasen je, tak za "dol past".

    OdgovoriIzbriši
  9. No, bom pa še jaz stopila v vrsto. Pravzaprav so mi vsi izdelki postavljeni na ogled všeč, rada imam preproste stvari in se ravnam po načelu manj je več. Čestitke za vse tvoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz zelo rada pokukam v tvoj ustvarjalni brlogec. Krasno in pridno ustvarjaš:), jaz bi si izbrala 4., čeprav so mi tudi ostale zelo lepe, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimivi izdelki, vsak po svoje.kar težko se je odločiti kateri je moj favorit. Mogoče verižica 1, ker so bolj moje barve, ali pa uhani metulji, ker obožujem metulje.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši