Strani

petek, 14. september 2012

Bučna marmelada

Ponavadi v jeseni delam najraje hruškovo marmelado. Ker pa je bila letos letina hrušk zelo slaba, sem si omislila bučno marmelado. Enkrat mi jo je sodelavka prinesla iz dopusta in mi je bila zelo všeč. Pa sem si rekla, zakaj je ne bi poskusla še sama narediti. Problem je bil edino v tem, katere bučke uporabiti. Uporabila sem zelene podolgovate (ne vem njihovega imena), ki jih je imela mama na vrtu. In sem si rekla, kar bo pa bo. Marmelada je pač marmelada.
Najprej sem približno 2-3 kg bučk naribala, jim dodala sok treh limon in 1 kg sladkorja in vse pustila stati 24 ur. Nato sem vse skupaj zmiksala še s paličnim mešalnikom in kuhala približno 2 uri. Dodala sem 1-2 dcl ruma in kuhala še kakšnih 10-15 minut, nato sem dodala še 1kg želirnega sladkorja (bolj ziher, pa tudi navadnega nisem imela več) in vrela še 15 minut.
Marmelado sem dala v vroče kozarce in jih zaprte še dala za 15 minut v segreto pečico na 100 stopinj, da so res zaprti tko kot je treba. Marmelada se je ohladila kar v pečici.
Mogoče bi lahko v marmelado dodala še malo cimeta, vendar je marmelada uspela, saj smo jo že poskusili in je zelo dobra.
Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar