Strani

sreda, 5. junij 2013

Žreb

Pri žrebu so sodelovale:

Izžrebal je moj kitarist ;)
 Izžrebanke:




Vsem čestitam in se vam zahvaljujem za sodelovanje! Naslove pa mi sporočite na  elektronski naslov: katarina.gavranovic@gmail.com, da vam bom lahko nagradice poslala. Ostali sta druga in zadnja ogrlica.  Renata in Mety, javita na e-mail katero ogrlico želita. Barbara, ker je bila prva ogrlica že izžrebana, prejmeš uhane. Tista, ki se bo javila prva, bo imela prednost pri izberi. Konec meseca pa spet objavim nov žreb. 

4 komentarji:

  1. JUHEJ! Nova ogrlica. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jupiii :) Že pošiljam naslov. Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo vesela, tudi jaz.Naslov sem ti že poslala. Hvala! Lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, a tudi jaz sem izžrebanka :-))
    Hvala za opozorilo! Veš, izgleda da sem tako hitro zadnjič premaknila miško, da sem prvo izžrebanko videla Andrejo M .-)))) Se oglasim!

    OdgovoriIzbriši