Strani

ponedeljek, 10. junij 2013

Nedeljsko kosilo

Danes predstavljam dve jedi, ki so bile na nedeljskem jedilniku za kosilo. Nič zapletenega, hitro narejeno, pa samo pečica laufa:) Posebej, če želiš kaj na hitro pripraviti za jesti.
Prva jed je bolgarska pita s porom in sirom, v originalu je bolgarski sir, ampak jaz sem dala grškega, pa ni noben opazil;)
Uporabila sem dve plasti listnatega testa (na rolici), eno plast za dno in drugo za po vrhu. Tri pore narežeš na kolobarje in jih podušiš na malo olivnem olju. Nato por (nesoljen, ker je sir zadosti slan) raztrosiš po testu, nadrobiš še feta sir in prekriješ z drugo plahtico testa. Po vrhu vliješ tri jajca in en dcl radenske. Pečeš pri 180 stopinjah do zlato rumene barve (približno pol ure).
 Zraven lahko ponudite zeleno solato in kosilo je narejeno. Seveda za pristaše mesa to ni zadosti, pa eni bi se zmrdovali, da nedeljskega kosila ni brez šnicla. Njihov problem ane?:)))
Za sladico pa sem pripravila tortice z mascarponejem. Sprva so bili naši malo skeptični, ampak potem so šle v slast. Jaz sem mogoče preveč namočila testo, ker sem uporabila dve celi pomaranči, v receptu sta samo štiri žlice.

Dober tek!

8 komentarjev:

  1. ja zgleda slastno ampak definitivno bi jaz med por vrinila kakšnega piščančka ali kakšno mleto meso , mičken......

    OdgovoriIzbriši
  2. Porovo pito pa poskusim narediti. Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, tortice. Por mi pa ne sede, od ene diete. A se da, kaj namesto njega?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šla bi verjetno špinača, tudi zeleno salato sem že dajala (al je bil radič?).....

      Izbriši
  4. tole se pa zelo slastno bere

    OdgovoriIzbriši
  5. Njamsi. Tale zadevica s porom je kar za sprobat.

    Tortice - pa tut če ne. Poletje in to. :):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav gotovo bom naredila tole pito! Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši