Strani

ponedeljek, 18. februar 2013

Pike, črte, pike,...







10 komentarjev:

  1. Gledam kolk si produktivna. Zanima me, kolk ur majo tvoji dnevi, ker men jih skoz neki manjka... Krasne ogrlice in kompleti v prejšnji objavi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe, najbolj pa mi je všeč črno bela kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo. Tista rdeča pika na črno-belo-sivi kombinaciji pa prav lepo paše poleg :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj,kako so luštni izdelki.
    Zadnji vodi,ampak cort so pa vsi :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Pikice imam sama zelo rada. Imajo en tak poseben čar. In tudi tile tvoji pikasti nakitki so lušni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, tule bi pa kar težko izbrala meni najljubši nakit :) Bi bilo najbolje imet tako izbiro kar doma in potem vsak dan sproti izbrat tisto, kar bi najbolj pasalo zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  7. keti, vidim, da si ti čist v nakitkanje padla in to ti zelo zelo uspeva. krasna serija, res se je težko odločit, no če bi že izbrala favorita, potem je to črno- bela
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Se mi zdi da preprosto iščem vse kar je v črno beli in rdeči in te so moje izbranke. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši