Strani

četrtek, 28. februar 2013

Dopust

Danes in jutri imam dopust. Kar tako, nič posebnega ni..... No, celo dopoldne sem pospravljala moj ustvarjalni nered, da bom lahko zvečer nadaljevala smetiti. In ker imam dopust, in ker med dopustom ne bom preživljala veliko svojega časa za štedilnikom, sem danes naredila kosilo v pol ure (no zaradi krompirja, ki se je kuhal, malo več). Bučkini polpeti, pražen krompir in solata. Njamiiiiiiii. Zame, a za mojega devetošolca prava mora. Kaj so že bučkini polpeti? Fant pozna palačinke, dunajski zrezek, bolonjsko omako, špinačo, in po njegovem bi lahko to jedli kar naprej. Kar seveda ne gre. Na koncu je pojedel vse, razen četrt polpeta. V teh štirinajstih letih smo napredovali toliko, da vsaj poskusi stvari. Glede na to, da bo jeseni nadaljeval šolanje v Ljubljani (če bo šlo vse po sreči, držim pesti), sem mu razložila, da če ne bo zečel jesti raznovrstno hrano, bo lačen. Da ne bi slučajno mislil, da bo dobil dodaten denar za sendviče in drugo hitro hrano. Torej smo napredovali do zelenjavne juhe, segedin golaža, bujte repe, skratka poskusi že vse in tudi že ugotovil, da je lahko tudi druga hrana zelo okusna. Kaj pa druge, a imate oziroma ste imele podobne probleme?

1 komentar:

  1. O, tudi pri nas so bili podobni problemi. Je tudi morala vse poskusit, ampak kuhane zelenjave še vedno ne je. Razen špinače, gob in kislega zelja. Ni pomoči :P

    OdgovoriIzbriši