Strani

ponedeljek, 25. marec 2013

Swap

V soboto je bilo srečanje Otoka zakladov. Po dolgem času sem se prijavila na swap z naslovom OKROGLO. Ker je srečanje že mimo in ker so moje okrogline že pri prejemnici, lahko objavim kaj sem naredila. Upam, da je prejemnici bil kompletek všeč.


8 komentarjev:

  1. Po moje ji je bil všeč. Barve si izbrala takšne, da nakit kar žari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo prelivanje barv. Všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse okrogline so mi všeč ... swaperka je bila zihr zadovoljna s tako energičnim kompletom ... krasne so tudi vse tvoje ustvarjene lepote pred to objavo ... veš skoraj nobene od tvojih objav ne zamudim ... včasih celo pobrskam kaj za nazaj ... velikokrat zaidem tudi v tvojo kuhinjo ;o) se vedno najde kaj dobrega in enostavnega za mojo lenobo hehhehe HVALA ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda ji bo všeč, saj je zelo lep. Barve so krasne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno okroglo. Zelo lepe barve, energijsko zelo polne :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit komplet ...
    Kaj si pa ti dobila?

    OdgovoriIzbriši