Strani

ponedeljek, 23. julij 2012

Blitvina pita

Blitvino pito pripravljam kar nekaj let že, posebej za mojega ata, ki je nor nanjo. Ker jo obožuje, si je celo pred tremi leti naredil vrtiček za hišo, kjer vzgaja to rastlino (čeprav ima vrt že moja mama). In moram reči, da mu zelo dobro uspeva. Tako, da je blitvina pita poleti pa tja do sredine ali konca septembra karvelikokrat na jedilniku.
Za blitvino pito potrebujemo: velik lonec natrgane očiščene blitve, čebulo, česenj, olje, kislo smetano (malo), 1/2 kg puste skute ali sira, vlečeno testo in jajce.

Najprej blitvo prevremo v slani vodi cca 10 minut.

Če jo je bilo prej za cel lonec, jo je zdaj komaj za polovico cedila. Odcedimo jo in jo malce ohladimo.

Sedaj v ponvi podušimo čebulo in ko čebula že porumeni, dodamo še česenj (samo toliko časa, da zadiši)

Čebuli dodamo kuhano blitvo in dušimo toliko časa, da povre voda, ki jo blitva oddaja.
Na koncu dodamo še kislo smetano, da se potem lažje maže po testu. In zmes je končana.
Vzamemo velik pekač in ga naoljimo, položimo plast testa (jaz ga kupim in spodaj dam dve plasti), nato na testo namežem zmes in z roko nadrobim pusto skuto. Vse to ponavljam do zadnje plasti.
Na vrhnjo plast namežem jajce, testo prebodem z zobotrebcem, da se mi med pečenjem ne dviga. Pita se peče 45 minut do ene ure na 170 stopinj celzija.
Takole pa izgleda, ko je že pečena.
 In še na krožniku.
Dober tek!

7 komentarjev:

  1. Oooo to ne poznam. Izgleda zelo slastno :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra je, preiskušeno :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravi recept ob pravem času, ker imam blitve ogromno in sploh ne vem več, kako jo še naj pripravim! Bom poskusila tvoj recept!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bom tudi probala. Prvič sem "zajadrala" na tvoj blog in me zanima, glede na to, da izdeluješ res lepe stvari, ali izdeluješ tudi čestitke po naročilu?

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pa danes prišla naproti ta tvoja pita. Ravno prav, ker blitve je že več kot dovolj.

    OdgovoriIzbriši