Strani

nedelja, 3. junij 2012

Fake kremšnite

Že dva vikenda sem mojim domačim obljubljala, da bom naredila kremšnite. Ker kar naprej "prčkarim", pa potem je treba kuhati in tudi kaj pospraviti, je za kremšnite zmanjkalo časa. Danes pa so me sprovocirali do konca, zato sem rekla, da se jim maščujem. Vedno, kadar sem maso delala sama, se mi je ponavadi zgodilo, da je bila masa preredka, zato so bile vedno bolj t.i. "tekoče kremšnite". Zato sem enkrat kupila že pripravljeno maso, ki jo zmešaš z vodo in zmes je bila čudovita. Le da jaz maso zmešam z mlekom. 
In kaj potrebujete za ponarejen kremšnite?
Kupljeno listnato testo (zdi se mi, da je ta iz Lidla)
 Zmes Kremin(uporabimo le 420 g), 1 l mleka in 1 l rastlinske smetane (zmiskamo jo z dvema kremfiksoma)
 Pekač, katerega rob lahko odstranimo (za lažje rezanje kremšnit)
 Takole izgleda že narejeno testo.
 Tole je skupinska slika.
 Tale pa je že servirana na krožniku.
Kaj naj rečem? Zmazali so jih kot bi mignil, no saj bodo še za jutri.....

5 komentarjev:

  1. A si mogla to zdajle objavit a ? Mi je cukr v trenutku padel ... grem v lov na kaj sladkega :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Keti, whyyyyyyyyy tud jaz bi zdej neki jedla ,daj prosim za kakšen kofetek tole naredi ti lahko prinesemo sestavine . Zgledajo kot blejske .

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, njamiii, zdaj pa hitro špajzo premetat. haha

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, lušte do Lune! Sem mogla takoj po en kornet v zmrzovalnik.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, ni bilo najbolj pametno ob tej pozni uri rinit na tvoj blog, da se mi sedaj cedijo sline! :)))

    OdgovoriIzbriši