Strani

nedelja, 12. februar 2012

Snežni vikend

Tale vikend nam je pa prav zares prinesel veliko snega. Sicer sank še nismo sprobali, smo pa bili skoraj ves čas na toplem in skozi okno občudovali ples snežink, po malem sem ustvarjala, nekaj dobrega napekla, malo pa smo tudi razmigali svoje ude s kidanjem, saj drugače jutri ne bom mogla v službo.
Naj pričnem s petkom, ko sem praznovala rojstni dan. Zjutraj me je sin prebudil z cvetočim amrilisom, skuhal mi je kavico in pripravil zajtrk. Vau, kolk je moj otrok fajn:) Od moje mame sem med drugim v dar dobila metlo. Zakaj? Zato, ker vsakič, ko v kuhinji ustvarjam, se na tleh nabere tole in potem si metlo vsakič sposojam pri njej.
Spekla sem burek in borovničevo pecivo, ki ga bom jutri nesla v službo in bo za zraven pri jutranji kavici. A me ne boste zatožili, če povem, da bom pripravila še kuhančka? No tkole izgleda moja peka:


A zakaj sem pokazala pekač? Zato ker originalno se recept imenuje Burek muffini, jaz pa sem maso kar naložila v pekač in je bilo prav tako v redu. 8. februarja smo punčke kofetkale Pr sosed in Špela je naredila originalno verzijo. Ves potek smo obeležile z naslednjimi fotografijami:







Tudi tisto, kar se je prijelo na pekač, je bilo  dobro in hrustljavo. Ničesar ne vrži proč, saj se držimo tega ane?

In kako izgleda na danšnji dan naša cerkev skozi moje okno?
In končno, kaj sem ustvarjala? V prihajajočem tednu dve moji sodelavki praznujeta rojstni dan, zato sem vsaki naredila košarico (vanje bom dala bonbone), kjer sem za osnovo vzela plastični prozorni lonček. Za drugič vem, da moram vzeti kozarček iz trde plastike, ampak za prvič naj bo.
Pa še darilni škatli. Prva:

In druga (se opravičujem za postrani sliko, ampak je dobro si malo vrat razmigati):
 Še pokrovček:
Pa še čestitki:


3 komentarji:

  1. Njami, kako dobro izgleda :-)
    Čudoviti čestitki, škatli in lončka :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooooo kok si bla pa ti pridna!!! tale tvoj burek bom pa v naslednjih dneh tut sama sprobala. videti je odličen in verjamem da tudi je.
    pa kakšne lepe košarice wiiii. verjamem da bosta sodelavki dol padli :)

    OdgovoriIzbriši
  3. pri pecivu se mi cedijo sline ...., košarici sta čudoviti, gotovo sta dosegli svoj namen pri sodelavkah, da o ostalem ne govorim!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši