Strani

ponedeljek, 2. januar 2012

Carmen na ledu

V decembru 2011 je bila v Hali Tivoli predstava na ledu Carmen v izvedbi Moscow star on Ice. Včasih sem redno spremljala drsalna tekmovanja in revije, vedno le po TV seveda, zato je bila moja želja, da nekoč vidim drsalce v živo. Končno se mi je uresničila želja, v predstavi pa sta med drugimi nastopila nekdanja olimpijska, svetovna in evropska drsalca v umetnostnem drsanju Natalia Bestemianova in Andrei Bukin. Delček predstave sem posnela z mojim fotoaparatom. Posnetki, ki vam jih posredujem, so bili posneti incognito, saj je bilo prepovedano snemanje in slikanje.





2 komentarja:

  1. Se mi zdi, da si uživala:) Super!
    Drugače pa , bi ti lahko šla tudi med tajne agente, si prav dobro posnela:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej a niso rekl da ne smeš slikat ,pa snemat.TI,ti,ti.....
    Jest sem bla tud in je blo krasen:)

    OdgovoriIzbriši