Strani

nedelja, 18. avgust 2013

Servetkarsko čestitkarstvo 1

Ponavadi je povpraševanje po tistih čestitkah, ki jih nimam na zalogi. Na splošno se je moja zbirka zmanjšala, ker skoraj večinoma vse takoj oddam, sem morala napraviti malo nove zaloge. Po dolgem premetavanju po policah in omarah, sem ugotovila, da imam veliko materiala, ki ga ne uporabljam. Servetkiiiiiiiiiiii!!! Kje so časi, ko sem servetkala, kot utrgana:))) Ampak nekateri motivi so tako lepi, da bi jih lahko uporabila tudi na čestitkah. Pa tudi brez veze vse šparat.... In ker je še poletje, so za začetek nastale tele:



10 komentarjev:

  1. Uauu,čisto vse so mi všeč. Tudi jaz sem ssvoje časa rada servetkala...ne bi bila slaba idrja spet malce pokukati v škatlo.
    Pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštne poletne čestitke so nastale. Pa še z barvanjem se ne rabiš zafrkavat.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako so lepe in prav vse tri si krasno sestavila! Čudovite morske voščilnice so nastale :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni motivi na zelo lepo sestavljenih voščilnicah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako lepe in poletne so :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne motive si izbrala. e strinjam s teboj, da je brez veze šparat stvari.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so lepe. Prav žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so mi všeč!!!Take morske, polne barv !

    OdgovoriIzbriši
  9. waw, krasna morska serija voščilnic.

    OdgovoriIzbriši