Strani

nedelja, 27. januar 2013

Nedeljsko kosilo

Ker mi je od prejšnje ohrovtove solate (nekaj postov nazaj) ostalo več kot pol ohrovta, sem ga morala pač nekako porabiti, da mi ne bi zgnil. Zato sem malo pobrskala po Kulinarični Sloveniji in našla tale recept . Kaj potrebujete za pripravo tega okusnega narastka, si lahko preberete v receptu, jaz pa sem za vas poslikala pripravo.
Liste ohrovta blanširate v slani vodi 5 minut. Liste ohladite.
Kocke kruha namočite z mlekom.
Jaz sem naredila mleto meso kot za makarone (ne surovo kot je v receptu, zato potem tudi nisem v zmes vmešala jajce).
In ga dodala h kruhu.
Pekač premažemo z margarino oziroma maslom.
V pekač naložimo najprej polovico ohrovtovih listov, nato polovico zmesi in lističe topljenega sira.
Nato spet naložimo drugo polovico ohrovtovih listov, preostanek zmesi in na vrhu naribamo sir. Jaz sem nato še po vrhu polila kislo smetano z jajcem.
Ker je bilo meso že prepraženo, sem narastek pekla pri 180 stopinjah le pol ure.
Takole izgleda.
Zraven sem pripravila zeleno solato, privoščite si pa lahko kakšen dcl dobrega vina.
Peklo pa se je tudi tole.
Tole pa že čaka na sestavljanje.
Pa da ne pozabim: Dober tek!

5 komentarjev:

  1. A dober tek na ta zadnji del ali na ta prvi :P
    Sicer pa: vse izgleda slastno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti maš pa nek hiperaktiven januar ... Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem ti že rekla, da si pridna! Ampak tole, ti si pacientka ;) Podobno musako al kva je, tud moj dragi nardi z ohrovtom in zdej si mi lušte nardila, pa ga ni doma... Mogoče se spravm tole packat, otroka sta velik bolj dobrohotna kritika kot on in pr kuhanju kr rabm, bolj mile komentarje :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnjami tole je pa sigurno dobro.A na spodnjih slikah je pa sladica.:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za recept. Zgleda njami. Druga peka pa že sedaj zgleda barvito. Komaj čakam, da vidim, kaj bo iz polizdelkov nastalo.

    OdgovoriIzbriši