Strani

ponedeljek, 30. januar 2012

Po dolgem času spet kleklarski izdelek in čestitka za novorojenko


V soboto je potekalo srečanje Otoka zakladov na Izlakih. Greh bi bil, če se ga ne bi udeležila, saj je srečanje potekalo blizu mojega doma. S pomočjo Lidije sem dokončala to drevo. Vstavila sem ga v okvir, ki sem ga nabavila v Ikei in slika že visi v dnevni sobi. Slikala sem zanalašč bolj od daleč, saj so v izdelku napake, pa ne da bi se jih sramovala, saj na napakih se učimo mar ne, ampak  zato, da sem lahko malo bolj važna, kot bi bila sicer :)))))

Sodelavki, ki je januarja rodila deklico, bomo sodelavci podarili vrednostni bon in bo mamica pač za Zarjo kupila tisto, za kar misli, da dojenčica najbolj potrebuje. Bon pa bo do mamice in dojenčice romal v tej čestitki.


6 komentarjev:

  1. Čudovita slika dreveščka!Enkrat bom tudi jaz morala malo obnoviti znanje klekljanja. To pa že res dooooollgoooo nisem delala. Sploh ne vem , če še znam( vogali, te sigurno ne znam več:):):))
    Tudi čestitkica je luštna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa do kdaj ste pa bile na srečanju da je drevo že dokončano ??? :) Lepo !

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo, lej jo Keti! :)) Drevo je super izpadlo, prav všeč mi je. In krasna čestitka za novorojenko. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja keti je začela tud angelčka, tolk da se ve. Drevo pa čist fajn zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja keti je začela tud angelčka, tolk da se ve. Drevo pa čist fajn zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  6. še dobro, da sem jaz vse te "napake" od blizu videla na srečanju, hahahah.
    krasno drevo in res si lahko ponosna naj!
    lp

    OdgovoriIzbriši